طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی
اجرای طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی
برای طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی شرکت ها موارد زیر بسیار مهم هستند. چگونه میتوانید بفهمید که چه نوع غرفهای میخواهید طراحی کنید و آیا بودجه لازم برای ساخت آن را دارید؟ چگونه طراحی و پلان آن را تهیه میکنید؟ به یاد داشته باشید که نه تنها طراحی داخلی بازتابی از نام تجاری شماست بلکه فضایی است که بایستی برای چند روزی به صورت محیط کاری از آن استفاده کنید.سه پرسش اصلی که شما بایستی به آنها پاسخ دهید عبارتند از:
- سازنده غرفه چه کسی است؟
- هزینه ساخت چه میزان است؟
- آیا عملکرد آن مطابق با خواستههای شماست؟
- زمانیکه از عملکرد صحبت میکنیم اغلب میخواهیم به درستی بفهمیم عملکرد به چه معناست؟
- آیا تنها اگر ظاهر غرفه مناسب باشد کافی است؟
اصول طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی
در جهان واقعی پژوهش نکات مهمی است که بایستی قبل از معماری داخلی در نظر گرفت. مکانهای بسیاری وجود دارد که بایستی فرایند را آغاز کرد.به طور قطع یکی از آسانترین آنها به سادگی قدم زدن در طبقات نمایشگاهی است و یادداشت برداشتن و عکس گرفتن است. اگر شما غرفهای را میبینید که بسیار الهامبخش است بایستید و پرسشهای خود را یادداشت کنید و یا بپرسید.
چه شرکتی طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی کرده است؟ دارای چه قدمتی است؟
اگر شما قادر به پاسخ دادن به تمامی پرسشها نیستید، وقت صرف کنید و از کارکنان غرفه بپرسید.
آیا به راحتی محصولات عرضه میشوند، آیا دسترسی به نمونههای به راحتی امکانپذیر است؟
ساخت و اجرای غرفه چه هزینهای دارد؟ آیا برای شما مناسب است؟
آیا آنها به راحتی از فضاهای ذخیره استفاده میکنند؟
آیا آنها اوقات را به خوشی سپری میکنند؟
آیا زبالههای به راحتی جمعآوری میشوند؟
آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی کتاب
به همین ترتیب، همانطور که آموزش طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی تصمیم میگیرد، مطمئن شوید که با طراحی داخلی مورد نظر خود درباره نقطهنظرهای عملکردی که برای شما مهم هستند به خوبی مشورت کنید. زمانی که بایستی غرفه جدیدی را طراحی کنید وقت زیادی را صرف کنید زیرا طراحی بخش وقتگیری است. اگر به درستی غرفه طراحی نشود عواقب آنها به معنای سالها زندگی با طرح پیشنهادی است.به عنوان مالکان یکی از غرفههای نمایشگاهی سالهاست که با غرفهای ۲۰ در ۳۰ به تبلیغ کسب و کار خود میپردازم و یکی از جنبههای مثبت در ترویج کسب و کار اختصاص دادن فضاهای جداگانهای برای نشستن با مشتریان است.فضاهای ملاقات با مشتری و فضاهای ذخیره بسیار با اهمیت هستند. اگر شما غرفهدار با تجربهای هستید بدون شک از تعداد فضاهای ذخیره و فضاهای ملاقات نیمه خصوصی که شرکت شما نیاز دارید به خوبی آگاهی دارید.
هزینه طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی تهران
در نهایت، هزینه طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی چیست؟ در حالی که طراحی غرفه و هزینه ساخت دارای طیف وسیعی است شروع خوب برای تخمین بودجه ساخت غرفه این است که به میانگین درآمد صنعت نگاهی بیاندازیدبرای غرفههای خطی در هر یک متر مربع در خارج از ایران حدودا چهار میلیون تومان هزینه در بر دارد .افزودن تاسیسات الکترونیکی و ابزار جانبی … به هزینه طراحی و ساخت غرفه میافزاید. اگر بودجه شما کمتر از ۲۵ درصد از میانگین صنعت است، به نحوی با شرکت خود همکاری کنید که به راهحلی مناسب برای رسیدن به خواستههای عملکردی و گرافیکی برسید.
طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی جدید
همانطور که شما غرفه ساز را انتخاب میکنید به یاد داشته باشید که بین طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی و طراحی دو بعدی گرافیک تفاوتهای بسیاری وجود دارد.
این دو رشته تا حدودی با یکدیگر متمایز هستند و برای هر دو نیازمند تعیین عملکردهای اولیهای هستیم.
هنرمند گرافیک وظیفه دارد طرحهای گرافیکی دو بعدی را ارایه دهد که افراد را به داخل غرفه راهنمایی کند.
آنها بایستی مهارت و تجربه دانستن اصول اولیه طراحی گرافیک را برای غرفههای تجاری داشته باشند.
نه تنها اهداف متفاوت از یکدیگر برای طراحی گرافیک غرفه است بلکه جنبههای فنی تولید گرافیک غرفه
به این معناست به نحوی که کاملا متمایز از طراحی برای کاتالوگ، تبلیغات و یا وبسایت است.
که چیدمان نیز بایستی در طراحی گرافیک کاملا متمایز از طراحی سه بعدی باشد.
ضوابط طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی
بله، اما نکات طراحی درست فراتر از چیزی است که شما فکر میکنید و بستگی به طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی دارد. به طور مثال، غرفه بایستی دارای طراحی گرافیک و طراحی داخلی باشد که مشتریان بالقوه را به خود جلب کند. فضای غرفه بایستی دارای محفظههای ذخیره و محوطههای ملاقات با افراد متناسب با خواستههای شرکت داشته باشد. بایستی دارای نسخههای نمایشی(دمو) و یا صحنههایی برای عرضه نمایش مختص شرکت تجاری مورد نظر داشته باشد. چه شما فرد تازهواردی باشید در دنیای عرضه تجارت و یا فردی با تجربه در اینجا نکات و ملاحظاتی آورده شده است که فرایند طراحی و ساخت غرفه مناسب را به شما نشان میدهد.
نرم افزار طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی
زمانی که درباره طراحی گرافیک و عرضه غرفه تجاری توسط نرم افزار طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی خود تصمیم میگیرید، به یاد داشته باشید که بازدیدکنندگان با سرعت قدم میزنند و تنها چند ثانیه به هر غرفه نگاهی میاندازند و عبور میکنند گرافیک غرفه نمایشگاهی شما بایستی دو هدف را دنبال کند.اولا بایستی حس سریعی از نام تجاری محصول و خدمات شما را توسط یک تصویر یا نوشته ارایه دهدثانیا گرافیک میبایستی افرادی که دارای صلاحیت نیستند را بلافاصله از ورود منع کند.
نمونه طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی معماری
تابلوی تبلیغاتی را در یک بزرگراه در نظر بگیرید. هدف از این تابلو نشان دادن مسیر صحیح است
که همانند طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی اگر کلمات اضافی یا سیگنالهای بیش از اندازهای بر روی تابلو باشد
راننده تنها در عرض چند ثانیه نخواهد توانست آنها را درک کند و گیج خواهد شد
این موضوع کاملا در گرافیک غرفهها صدق میکند.
اگر شما نوشته یا تصویری از نام شرکت و برند تجاری خود را به درستی ارایه ندهید
بازدیدکننده سریع عبور خواهد کرد.
همانطور که بازدیدکنندگان در راهرو عبور میکنند و با یک نگاه غرفه شما را تشخیص میدهند
بایستی سریع بفهمند که نام طراحی داخلی استند نمایشگاهی ( شرکت، محصول یا خدمات) چیست.
با نوشتهای بزرگ، پرسشهایی تحریکآمیز و یا تصویری جذاب به نحوی عمل کنید
که عملکرد مغز، مشتری را به مکث و پرسش درباره غرفه شما دعوت کند
شرکت طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی
یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد جوان و شرکتهای شناخته نشده انجام میدهند این است که نام شرکت آنها بایستی بر بالای غرفه باشد ولی این امر الزامی نمیباشد. سلسله مراتب در طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی بسیار با اهمیت است اما به این معنا نیست که نام شرکت بایستی در الویت سلسله مراتبها باشد. اگر مدیر شرکت معتبر و معروف معماری داخلی هستید نام شرکت و برند تجاری اولین چیزی است که بایستی مشتری به آن توجه کند. اگر برند تجاری شما جدید و ناشناخته است، نبایستی بگویید چه کسی هستید بلکه بایستی بر روی کار و یا محصولی که ارایه میدهید تمرکز کنید اگر شما میگویید «چه چیز» در واقع به راحتی میتوان دریافت «چه کسی»، «چگونه» و « چه وقت».
پاسخ دهید
میخواهید به بحث بپیوندید؟مشارکت رایگان.